Wesley János Lelkészképző Főiskola könyvtára

új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-10-ig ( összes: 3 oldal: 21 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: okai
Rendezési szempont:
Könyv
Raktári jelzet:
340 F 76
Cím:
Felügyelet és büntetés : A börtön története : Surveiller et punir
Szerzők:
Michel Foucault ; ford. Fázsy Anikó, Csűrös Klára
Megjelenés:
Bp. : Gondolat, 1990
Terjedelem:
424 p. 19 cm
Terjesztés:
ISBN 963-282-335-4 kötött : 196,- Ft
Sorozat:
Megjegyzés:
Bibliogr. a jegyzetekben
Nyelv:
magyar
ETO:
343.261(091), 343.82(091),
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
C 24
Cím:
Kemény zsidók : apák, fiúk, gengszterálmok : Tough jews
Szerzők:
Rich Cohen ; ford. Gálvölgyi Judit
Megjelenés:
Budapest : Ulpius-ház, 2000
Terjedelem:
311 p. 20 cm
Terjesztés:
ISBN 963-86079-9-8 fűzött : 1980,- Ft
Megjegyzés:
Bibliogr.: p. 309-311.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
ETO:
343.974(73)"190/194",
Példányok:
Small print
Raktári jelzet:
360 G 29
Cím:
Önkéntesek bevonása a bűncselekményt elkövetett fiatalokkal végzett szakmai munkába
Szerzők:
[szerző Gáspár Zoltán]
Terjedelem:
32 p. ill., színes 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-89570-4-7 fűzött
Megjegyzés:
Lezárva: 2012. júl. 25.
Nyelv:
magyar
ETO:
343.848.3(439), 331.102.2(439), 343.97-053.6(439),
Példányok:
Small print
Raktári jelzet:
360 B 33
Cím:
A közösségi foglalkoztató működésének protokollja, módszertani ajánlás a megvalósításhoz
Szerzők:
[szerző Bárdos Zoltán]
Terjedelem:
40 p. 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-89570-1-6 fűzött
Megjegyzés:
Készült a "TEtt program áldozatokért és a tettesekért" projekt keretébenKézirat lezárva: 2012. júl. 31.
Nyelv:
magyar
ETO:
343.97-053.6(439), 343.848.3(439), 343.85,
Példányok:
Small print
Raktári jelzet:
360 SZ 38
Cím:
A kihelyezett, illetve részben nyitott (vegyes) csoportos foglalkozások előkészítésének, megvalósításának protokollja és módszertana
Szerzők:
[szerző Szathmáry-Király Orsolya]
Terjedelem:
20 p. 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-89570-3-0 fűzött
Megjegyzés:
Készült a "TEtt program az áldozatokért és a tettesekért" projekt keretébenLezárva: 2012. júl. 27.
Nyelv:
magyar
ETO:
343.97-053.6(439), 343.848.3(439), 364.044.26,
Példányok:
Small print
Raktári jelzet:
360 SZ 38
Cím:
A csoportos foglalkozásba belépők szűrési módszerének kidolgozása
Szerzők:
[szerző Szathmáry-Király Orsolya]
Terjedelem:
36 p. ill., színes 21 cm
Terjesztés:
ISBN 978-963-89571-0-8 tűzött
Megjegyzés:
Készült a "TEtt program áldozatokért és a tettesekért" projekt keretébenLezárva: 2012. júl. 27.
Nyelv:
magyar
ETO:
343.97-053.6(439), 364.044.26, 343.848.3(439),
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
360 B 98
Cím:
Büntetőpolitika, bűnmegelőzés : tanulmánygyűjtemény a szociális szakképzés számára
Szerzők:
szerk. Gönczöl Katalin
Megjelenés:
Budapest : ELTE Szociológiai Int., 1994
Terjedelem:
195 p. ill. 20 cm
Terjesztés:
ISBN 963-462-895-8 fűzött : ár nélkül
Sorozat:
Megjegyzés:
Bibliogr. a jegyzetekben
Nyelv:
magyar
ETO:
343.85, 343.97,
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia U 82
Cím:
A korai iskolaelhagyás jelensége és okai a szakiskolákban : szakdolgozat
Terjedelem:
37 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia R 87
Cím:
A hátrányos helyzet okozta iskolai nehezségek és ellensúlyozásuk lehetőségei a csengeri általános iskolában : szakdolgozat
Terjedelem:
56 p. mell. 57. oldaltól
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
hátrányos helyzet, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Csenger, hátrányos helyzet bevezetése, fogalma, hátrányos helyzet típusai, fajtái, hátrányos helyzet kialakulásához vezető tényezők, hátrányos helyzet súlyossságai, fokozatai, tünetei, okai, hátrányos helyzetű térségek, hátrányos helyzetű gyerekek, hátrányos helyzet megjelenése az iskolai életben, Csengeri Pető Sándor általános iskola bemutatása, iskolatörténet, tárgyi, személyi feltételek, személyiségfejlesztés, gyermekközpontúság, demokratizmus és felelősség, autonómia, hátrányos megkülönböztetés tilalma, esélyegyenlőtlenség oktatási, esélyegyenlőtlenség mérséklése, tanulók személyiségfejlesztése, a hátrányok enyhítését segítő tevékénységek és szolgáltatások, hátrányos helyzet, anyagi hátrányok, kissebségi, etnikai hátrányok, tanulási hátrányok, hátrányos helyzetűek nevelése és oktatása, lemaradás tényezői és ellensúlyozási lehetőségei, óvoda szerepe, tanfelszerelés, napközi, lógás, hiányzás, szülői hátér, integráció, szegregáció iskolai, kirekesztés, kisebbség, magántanulók, magántanulók az iskolában, sport, sporttevékenységek és a hátrányos helyzet, ösztöndíjak, továbbtanulás, anyagi támogatás, iskolai szolgáltatások, karácsonyi ajámdékcsomag, étkeztetés, pedagógiai szakszolgálat, egészségügyi ellátás, művészeti képzés, falu és város, falusi és városi tanulók, együttműködés, kapcsolattartás, együttműködés intézményekkel, szervezetekkel
Példányok: