CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
A szerkesztő előszavaSzőnyi EtelkaXIX-XX
Vorwort der RedakteurinEtelka SzőnyiXXI-XXII
Editor's ForewordEtelka SzőnyiXXIII-XXIV
Tabula gratulatoriaXXV-XXVI
(Be )köszöntőMartos Levente BalázsXXVII-XXVIII
EinleitungLevente Balázs MartosXXIX-XXX
ForewordLevente Balázs MartosXXXI-XXXII
Is 43,21 as the source of Jn 7,38Manabu Akiyama, John3-13
Evangelium und BiographieDetlev Dormeyer15-27
Texts, events and personalities from the Bible that speak of Macedonia and MacedoniansRatomir Grozdanoski29-46
Elijas Urteil über Ahasja (2 Kön 1,2-17A )Georg Hentschel47-60
Deuteropaulinische Briefe als Paulusbriefe : Zur Strategie pseudonymer Autoren des Corpus PaulinumRudolf Hoppe61-72
Történelem, történetírás és Ezsdrás-NehemiásKarasszon István73-81
A János-evangélium prológusának bibliai előzményei és vallástörténeti háttereKocsis Imre83-94
Bibel und Koran im VergleichStephan Leimgruber95-104
Jesus' commission to his disciplesLehel Lészai105-119
Sir 40,18-27 : Was das Leben kostbar macht - vom höchsten Wert der GottesfurchtJohannes Marböck121-130
Válság és megújulás, panasz és remény : Illés próféta a Rómaiakhoz írt levelébenMartos Levente Balázs131-138
Die Rezeption der Apostelgeschichte in den ersten drei JahrhundertenMartin Meiser139-160
Bibel lesen - die Welt mit anderen Augen wahrnehmenTobias Nicklas161-172
Die Bedeutung des antiken Judentums für das Verstandnis des Neuen TestamentsKarl-Wilhelm Niebuhr173-188
The beginnings of Bible mission of the British and foreign Bible Society in early 19th century HungaryOttó Pecsuk189-196
Magyar kommentárok a Jelenések könyvéhezPeres Imre197-210
Melius Juhász Péter (1532-1572 ) "hermeneutikai" elveRokay Zoltán211-226
"Die Tora ist gegeben worden, um ausgelegt zu Werden" (Doch welchen Text legen wir der Exegese zugrunde? )Stefan Schreiner227-248
"És ti kinek tartotok engem?" (Mt 16,15 ) : Közelítések a mátéi nemzetségtábláhozSzatmári Györgyi249-262
A Tutanhamon sírjában fellelt boroskorsók érdekességeTokics Imre263-271
Three words of Jesus on the criss in Luke's passion narrativeMato Zovkic273-292