Wesley János Lelkészképző Főiskola könyvtára

új keresés megadása
megjelenítve: 5.oldal: 41-50-ig ( összes: 16 oldal: 156 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: szerep
Rendezési szempont:
Könyv
Raktári jelzet:
261 P 38
Cím:
Partnerek vagy ellenségek? : az egyházak es állam viszonyáról : Egyházfórum Konferencia.
Megjelenés:
Budapest : Egyházfórum Alapítvány, 1992
Terjedelem:
97 p. 19 cm
Terjesztés:
ISBN 963-85052-6-5 fűzött : ár nélkül
Megjegyzés:
Az Egyházfórum Alapítvány rendezésében 1991-ben, Budapesten tartott konferencia előadásai
Nyelv:
magyar
ETO:
322(439), 261,
Analitikák:
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia B 13
Cím:
Nemi sztereotípiák az általános iskolások és óvodások kötelező és választahtó irodalmaiban : szakdolgozat
Terjedelem:
80 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia F 35
Cím:
A pedagógus szerepe a 6-8 éves gyerekek beilleszkedésében, tanulási motivációik kialakulásában : az óvoda-iskola átmenet nehézségeinek a tükrében : szakdolgozat
Terjedelem:
55 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia M 66
Cím:
Egy alapítványi és egy önkormányzati iskola összehasonlítása : szakdolgozat
Terjedelem:
48 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
282 K 99
Cím:
Mi az egyház?
Szerzők:
Hans Küng ; ford. Tekus Ottó
Megjelenés:
Győr : Fordító, 2001
Terjedelem:
212 p. 19 cm
Terjesztés:
ISBN 963-440-055-8 fűzött : ár nélkül
Nyelv:
magyar
ETO:
260.1, 282,
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia G 33
Cím:
Az utógondozói ellátásból kikerült fiatal felnőttek életkezdési esélyei : szakdolgozat
Terjedelem:
44 p. + 1 db. cd melléklet
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia M 99
Cím:
Női és férfi szerepábrázolások az általános iskola 3. osztályos matematika tankönyveiben : szakdolgozat
Terjedelem:
38 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia R 87
Cím:
A hátrányos helyzet okozta iskolai nehezségek és ellensúlyozásuk lehetőségei a csengeri általános iskolában : szakdolgozat
Terjedelem:
56 p. mell. 57. oldaltól
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
hátrányos helyzet, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Csenger, hátrányos helyzet bevezetése, fogalma, hátrányos helyzet típusai, fajtái, hátrányos helyzet kialakulásához vezető tényezők, hátrányos helyzet súlyossságai, fokozatai, tünetei, okai, hátrányos helyzetű térségek, hátrányos helyzetű gyerekek, hátrányos helyzet megjelenése az iskolai életben, Csengeri Pető Sándor általános iskola bemutatása, iskolatörténet, tárgyi, személyi feltételek, személyiségfejlesztés, gyermekközpontúság, demokratizmus és felelősség, autonómia, hátrányos megkülönböztetés tilalma, esélyegyenlőtlenség oktatási, esélyegyenlőtlenség mérséklése, tanulók személyiségfejlesztése, a hátrányok enyhítését segítő tevékénységek és szolgáltatások, hátrányos helyzet, anyagi hátrányok, kissebségi, etnikai hátrányok, tanulási hátrányok, hátrányos helyzetűek nevelése és oktatása, lemaradás tényezői és ellensúlyozási lehetőségei, óvoda szerepe, tanfelszerelés, napközi, lógás, hiányzás, szülői hátér, integráció, szegregáció iskolai, kirekesztés, kisebbség, magántanulók, magántanulók az iskolában, sport, sporttevékenységek és a hátrányos helyzet, ösztöndíjak, továbbtanulás, anyagi támogatás, iskolai szolgáltatások, karácsonyi ajámdékcsomag, étkeztetés, pedagógiai szakszolgálat, egészségügyi ellátás, művészeti képzés, falu és város, falusi és városi tanulók, együttműködés, kapcsolattartás, együttműködés intézményekkel, szervezetekkel
Példányok: