Wesley János Lelkészképző Főiskola könyvtára
új keresés megadása
megjelenítve: 1.oldal: 1-3-ig
( összes: 1 oldal: 3 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: iskola bemutatás
Keresési feltétel: Tárgyszó: iskola bemutatás
Rendezési szempont:
Rekord sorszám:
16204
Könyv
Mű kulcs:
Iskolám története Öveges JózseHorváthZoltán
Raktári jelzet:
Pedagógia H 92
Cím:
Iskolám története Öveges József Szakközépiskola és Szakiskola (1884-2015) : szakdolgozat
:
Horváth Zoltán
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2016
Terjedelem:
57 p. 52.oldaltól
Nyelv:
magyar
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
15765
Könyv
Mű kulcs:
Kétféle módszerrel tanított gyKövesdyLászlóné
Raktári jelzet:
Pedagógia K 91
Cím:
Kétféle módszerrel tanított gyerekek eredményeinek összehasonlító elemzése egy gyógypedagógiai iskolában : Montessori és a hagyományos módszer összevetése a Bárczi Gusztáv Óvoda, Általános Iskola és Készségfejlesztő Speciális Szakiskolában : Szakdolgozat
:
Kövesdy Lászlóné
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2013
Terjedelem:
89 p. ill. 75. oldaltól 77-ig oldalig
Nyelv:
magyar
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14917
Könyv
Mű kulcs:
A hátrányos helyzet okozta iskRostásTímea
Raktári jelzet:
Pedagógia R 87
Cím:
A hátrányos helyzet okozta iskolai nehezségek és ellensúlyozásuk lehetőségei a csengeri általános iskolában : szakdolgozat
:
Rostás Tímea
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2009
Terjedelem:
56 p. mell. 57. oldaltól
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
hátrányos helyzet, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Csenger, hátrányos helyzet bevezetése, fogalma, hátrányos helyzet típusai, fajtái, hátrányos helyzet kialakulásához vezető tényezők, hátrányos helyzet súlyossságai, fokozatai, tünetei, okai, hátrányos helyzetű térségek, hátrányos helyzetű gyerekek, hátrányos helyzet megjelenése az iskolai életben, Csengeri Pető Sándor általános iskola bemutatása, iskolatörténet, tárgyi, személyi feltételek, személyiségfejlesztés, gyermekközpontúság, demokratizmus és felelősség, autonómia, hátrányos megkülönböztetés tilalma, esélyegyenlőtlenség oktatási, esélyegyenlőtlenség mérséklése, tanulók személyiségfejlesztése, a hátrányok enyhítését segítő tevékénységek és szolgáltatások, hátrányos helyzet, anyagi hátrányok, kissebségi, etnikai hátrányok, tanulási hátrányok, hátrányos helyzetűek nevelése és oktatása, lemaradás tényezői és ellensúlyozási lehetőségei, óvoda szerepe, tanfelszerelés, napközi, lógás, hiányzás, szülői hátér, integráció, szegregáció iskolai, kirekesztés, kisebbség, magántanulók, magántanulók az iskolában, sport, sporttevékenységek és a hátrányos helyzet, ösztöndíjak, továbbtanulás, anyagi támogatás, iskolai szolgáltatások, karácsonyi ajámdékcsomag, étkeztetés, pedagógiai szakszolgálat, egészségügyi ellátás, művészeti képzés, falu és város, falusi és városi tanulók, együttműködés, kapcsolattartás, együttműködés intézményekkel, szervezetekkel
Példányok:
Rekordlink: