Wesley János Lelkészképző Főiskola könyvtára

új keresés megadása
megjelenítve: 3.oldal: 21-30-ig ( összes: 8 oldal: 78 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: óvod
Rendezési szempont:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia T 70
Cím:
Iskolaválasztás szülői szemmel - empirikus vizsgálat a Carl Rogers Személyközpontú Óvoda és Általános Iskola diákjainak vonatkozásában : szakdolgozat
Terjedelem:
56 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia Z 72
Cím:
Az óvodás és iskolás korú gyerekeknél alkalmazott lovasterápia három formájának összehasonlítása : szakdolgozat
Terjedelem:
73 p. 64. oldaltól
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia K 48
Cím:
A gyermekjátékok közösségformáló szerepe. Fejlődés az óvodától az iskoláig : szakdolgozat
Terjedelem:
51 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia B 13
Cím:
Nemi sztereotípiák az általános iskolások és óvodások kötelező és választahtó irodalmaiban : szakdolgozat
Terjedelem:
80 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia K 98
Cím:
Egy gyermekvédelmi intézmény szakellátásának színvonala és fejlesztési lehetőségei : szakdolgozat
Terjedelem:
33 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia F 35
Cím:
A pedagógus szerepe a 6-8 éves gyerekek beilleszkedésében, tanulási motivációik kialakulásában : az óvoda-iskola átmenet nehézségeinek a tükrében : szakdolgozat
Terjedelem:
55 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia H 12
Cím:
A hazai óvodáztatás és iskolaválasztás szelekciós folyamatairól : szakdolgozat
Terjedelem:
35 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia N 30
Cím:
A telvízió hatása az 5-6 éves gyermekek személyiségfejlődésére : szakdolgozat
Terjedelem:
57 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Könyv
Raktári jelzet:
Pedagógia R 87
Cím:
A hátrányos helyzet okozta iskolai nehezségek és ellensúlyozásuk lehetőségei a csengeri általános iskolában : szakdolgozat
Terjedelem:
56 p. mell. 57. oldaltól
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
hátrányos helyzet, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Csenger, hátrányos helyzet bevezetése, fogalma, hátrányos helyzet típusai, fajtái, hátrányos helyzet kialakulásához vezető tényezők, hátrányos helyzet súlyossságai, fokozatai, tünetei, okai, hátrányos helyzetű térségek, hátrányos helyzetű gyerekek, hátrányos helyzet megjelenése az iskolai életben, Csengeri Pető Sándor általános iskola bemutatása, iskolatörténet, tárgyi, személyi feltételek, személyiségfejlesztés, gyermekközpontúság, demokratizmus és felelősség, autonómia, hátrányos megkülönböztetés tilalma, esélyegyenlőtlenség oktatási, esélyegyenlőtlenség mérséklése, tanulók személyiségfejlesztése, a hátrányok enyhítését segítő tevékénységek és szolgáltatások, hátrányos helyzet, anyagi hátrányok, kissebségi, etnikai hátrányok, tanulási hátrányok, hátrányos helyzetűek nevelése és oktatása, lemaradás tényezői és ellensúlyozási lehetőségei, óvoda szerepe, tanfelszerelés, napközi, lógás, hiányzás, szülői hátér, integráció, szegregáció iskolai, kirekesztés, kisebbség, magántanulók, magántanulók az iskolában, sport, sporttevékenységek és a hátrányos helyzet, ösztöndíjak, továbbtanulás, anyagi támogatás, iskolai szolgáltatások, karácsonyi ajámdékcsomag, étkeztetés, pedagógiai szakszolgálat, egészségügyi ellátás, művészeti képzés, falu és város, falusi és városi tanulók, együttműködés, kapcsolattartás, együttműködés intézményekkel, szervezetekkel
Példányok: