Wesley János Lelkészképző Főiskola könyvtára
373.3 Elemi iskola Népiskola Általános iskola 373.32 Elemi iskola Általános iskola alsó tagozata Elemi iskola Általános iskola általános iskola
új keresés megadása
megjelenítve: 4.oldal: 31-40-ig
( összes: 7 oldal: 70 db )
Keresési feltétel: Tárgyszó: általános iskola
Keresési feltétel: Tárgyszó: általános iskola
Rendezési szempont:
Rekord sorszám:
15045
Könyv
Mű kulcs:
Az iskolarendszerű oktatás szeLászlóJózsef
Raktári jelzet:
Pedagógia L 32
Cím:
Az iskolarendszerű oktatás szerepe, módszerei A Budapesti fegyház ÉS Börtönben : szakdolgozat
:
László József
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2010
Terjedelem:
93 p.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
iskolarendszerű oktatás, fegyházbüntetés / büntetőjog, felnőttoktatás, élethosszig tartó tanulás, motivációs elméletek, iskolarendszerű oktatás szerepei, kriminálandragógia, nevelési koncepció kezdeti történetei, Pestalozzi, gyógyító-nevelő csoport, Eötvös "fogházjavítás"-i koncepciója, Finkey büntetés- végrehajtási koncepciója, analfabétizmus, általános iskolai felnőttoktatás, érettségizők a "Gyűjtőben", fogvatartottak motivációja, börtönbüntetés
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
15029
Könyv
Mű kulcs:
A nemzetközi, tanulói teljesítSzoboszlaiKitti
Raktári jelzet:
Pedagógia SZ 86
Cím:
A nemzetközi, tanulói teljesítménymérések (IEA,OECD) hazai, közoktatási hatásai, 2000-től napjainkig : szakdolgozat
:
Szoboszlai Kitti
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2010
Terjedelem:
42 p.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
nemzetközi tanulói teljesítménymérések, hazai, közoktatási hatásai, általános iskola alsó tagozata, általános iskola felső tagozata, IEA nemzetközi mérései, pirls felmérés, PISA felmérések, kompetencia, kompetenciamérés, tanulók terhelésének csökkentése, jogszabály, óraszámcsökkentés, nem szakrendszerű képzés alsó tagozat, kulcskompetenciák, évfolyamismétlés, OECD, TIMSS
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
15025
Könyv
Mű kulcs:
Nemi szocializáció az általánoVitányiKinga
Raktári jelzet:
Pedagógia V 92
Cím:
Nemi szocializáció az általános iskolában : tanár-diák interakciók megfigyelése : szakdolgozat
:
Vitányi Kinga
Szerzők:
Vitányi Kinga ; konzulens Biró Zsuzsanna Hanna
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2010
Terjedelem:
47 p.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
nemi szocializáció, általános iskola alsó tagozata, tanár-diák interakciók, kutatásmódszertan, hipotézis, vizsgálat, szempontok, kutatás eredményei, osztályok, nemileg kiegyenlített összetételű osztályok, tantárgyak típusa, humántárgyak, reáltárgyak, nyelvórák, tanítói viselkedésminták, lányokat előnyben részesítő tanítók, fiúkat előnyben részesítő tanítók
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
15015
Könyv
Mű kulcs:
Az iskola és a család kapcsolaKemenesMiklósné
Raktári jelzet:
Pedagógia K 34
Cím:
Az iskola és a család kapcsolatának vizsgálata a Váci Árpád Fejedelem Általános Iskolában : szakdolgozat
:
Kemenes Miklósné
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2010
Terjedelem:
48 p. + 15 sztlan mell.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
iskola és a család kapcsolata, általános iskola alsó tagozata, Váci Árpád Fejedelem Általános Iskola, dokumentumelemzés, pedagógiai program, szervezeti és működési szabályzat, pedagógusok és szülők gyakorlati tapasztalatai az iskola és a család kapcsolatáról, iskola erőssége, iskola pedagógiai céljai, gyakorlati együttműködés az iskola és a család között, comenius pályázat
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14995
Könyv
Mű kulcs:
Nemi modellek, nemi sztereotípJuhászné MolnárÉva
Raktári jelzet:
Pedagógia J 94
Cím:
Nemi modellek, nemi sztereotípiák az általános iskola harmadik osztályos olvasókönyveiben : szakdolgozat
:
Juhászné Molnár Éva
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2010
Terjedelem:
37 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14962
Könyv
Mű kulcs:
A matematika oktatása két budaLőrincziEdina
Raktári jelzet:
Pedagógia L 87
Cím:
A matematika oktatása két budapesti Montessori Iskolában : szakdolgozat
:
Lőrinczi Edina
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2009
Terjedelem:
55 p.
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
matematika oktatás, általános iskola, Montessori, matematika története, kultúrák és a matematika, Matematika fejlődése Magyarországon, Nemzeti Alaptanterv, matematika a Nemzeti Alaptantervben, matematikatanulás pszichológiája, Maria Montessori, Montessori eszközrendszer, matematika oktatás gimmnázium, Montessori iskola
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14960
Könyv
Mű kulcs:
A zsebpénz szerepe a gyermekekMakkerOrsolya
Raktári jelzet:
Pedagógia M 23
Cím:
A zsebpénz szerepe a gyermekek pénzügyi nevelésében a Centenáriumi Általános Iskola felső tagozatában végzett felmérés alapján : szakdolgozat
:
Makker Orsolya
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2009
Terjedelem:
65 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14950
Könyv
Mű kulcs:
Női és férfi szerepábrázolásokMüllerné BajuszAnikó
Raktári jelzet:
Pedagógia M 99
Cím:
Női és férfi szerepábrázolások az általános iskola 3. osztályos matematika tankönyveiben : szakdolgozat
:
Müllerné Bajusz Anikó
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2009
Terjedelem:
38 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14944
Könyv
Mű kulcs:
A Deák Diák Általános Iskola aMulikTünde
Raktári jelzet:
Pedagógia M 93
Cím:
A Deák Diák Általános Iskola a 7.és 8. osztályos tanulóinak pályaorientációs döntését befolyásoló tényezők : szakdolgozat
:
Mulik Tünde
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2009
Terjedelem:
51 p.
Nyelv:
magyar
Példányok:
Rekordlink:
Rekord sorszám:
14917
Könyv
Mű kulcs:
A hátrányos helyzet okozta iskRostásTímea
Raktári jelzet:
Pedagógia R 87
Cím:
A hátrányos helyzet okozta iskolai nehezségek és ellensúlyozásuk lehetőségei a csengeri általános iskolában : szakdolgozat
:
Rostás Tímea
Közreműködők:
Megjelenés:
Budapest : Wesley János Lelkészképző Főiskola Neveléstudományi Tanszék, 2009
Terjedelem:
56 p. mell. 57. oldaltól
Nyelv:
magyar
Tárgyszó:
hátrányos helyzet, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Csenger, hátrányos helyzet bevezetése, fogalma, hátrányos helyzet típusai, fajtái, hátrányos helyzet kialakulásához vezető tényezők, hátrányos helyzet súlyossságai, fokozatai, tünetei, okai, hátrányos helyzetű térségek, hátrányos helyzetű gyerekek, hátrányos helyzet megjelenése az iskolai életben, Csengeri Pető Sándor általános iskola bemutatása, iskolatörténet, tárgyi, személyi feltételek, személyiségfejlesztés, gyermekközpontúság, demokratizmus és felelősség, autonómia, hátrányos megkülönböztetés tilalma, esélyegyenlőtlenség oktatási, esélyegyenlőtlenség mérséklése, tanulók személyiségfejlesztése, a hátrányok enyhítését segítő tevékénységek és szolgáltatások, hátrányos helyzet, anyagi hátrányok, kissebségi, etnikai hátrányok, tanulási hátrányok, hátrányos helyzetűek nevelése és oktatása, lemaradás tényezői és ellensúlyozási lehetőségei, óvoda szerepe, tanfelszerelés, napközi, lógás, hiányzás, szülői hátér, integráció, szegregáció iskolai, kirekesztés, kisebbség, magántanulók, magántanulók az iskolában, sport, sporttevékenységek és a hátrányos helyzet, ösztöndíjak, továbbtanulás, anyagi támogatás, iskolai szolgáltatások, karácsonyi ajámdékcsomag, étkeztetés, pedagógiai szakszolgálat, egészségügyi ellátás, művészeti képzés, falu és város, falusi és városi tanulók, együttműködés, kapcsolattartás, együttműködés intézményekkel, szervezetekkel
Példányok:
Rekordlink: